الأوراق العلمية | السنة | إسم المؤتمر | الرابط الالكتروني |
Distance learning in early childhood: challenges and opportunities in light of kindergarten teachers perceptions and teaching practices. | 2020 | The International Virtual Conference “COVID-19: A Game Changer in Education: Reconnecting Virtually”. |
زيارة الرابط
|
The effect of digital media technology on the development of print awareness for kindergarten children | 2020 | The 10th International Scientific and Practical Conference "Education and Training of Young Children" (ESSE 2020) |
زيارة الرابط
|
أثر تكنولوجيا المعلومات والاتصالات في علاقة الآباء بأبنائهم | 2019 | المؤتمر الأردني لبحث الاستراتيجيات الخاصة بالأحداث والطفولة |
زيارة الرابط
|
استخدام التكنولوجيا المساعدة في تنمية القراءة والكتابة البازغة لدى أطفال ما قبل المدرسة ذوي الحاجات الخاصة: مراجعة تحليلية للبحوث التربوية. | 2019 | المؤتمر العلمي المحكم في التربية الخاصة "المحتوى المعرفيّ للأشخاص ذوي الإعاقة: سهولة الوصول" |
زيارة الرابط
|
The effectiveness of family literacy programs in Qatari preschool settings | 2018 | The ARC’18 Qatar Foundation Annual Research Conference: "Research and Development: Focusing on Priorities and Developing impact" |
زيارة الرابط
|
The development of children’s emergent literacy as perceived by Qatari preschool teachers | 2017 | The 1st World Conference on Education WCEDU: "Innovations in Education in 21 Century" |
زيارة الرابط
|
Teaching writing in Qatari early years education: the perceptions of early childhood teachers | 2015 | Conference on Education: “Partners in Excleences”, Supreme Education Council & Qatar Universiy |
زيارة الرابط
|
تقييم خبرات القراءة والكتابة في منهاج رياض الأطفال القطري في ضوء معايير الممارسات الملائمة نمائياً | 2014 | المؤتمر السنوي الرابع لإصلاح التعليم "تقييم الأداء.. الطريق إلى جودة التعليم" |
زيارة الرابط
|